پرداخت 108 مورد تسهیلات اشتغال زایی برای ایجاد پنل های خورشیدی

پرداخت 108 مورد تسهیلات اشتغال زایی برای ایجاد پنل های خورشیدی

به گزارش خبرگزاری وایکو استان سمنان ، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در ادامه، تصریح کرد: مابقی پنل های خورشیدی خانگی در حال اجر است و به زودی وارد مدار برق می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه استفاده از پنل های خورشیدی خورشیدی خودکفایی و استقلال مالی برای مددجویان استان سمنان را به همراه دارد ، تصریح کرد: ایجاد نیروگاه های خورشیدی تفاهم نامه بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، وزارت نیرو، بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره) است و بر همین اساس برق تولیدی پنل های خورشیدی به صورت تضمینی به مدت 20 سال خریداری می شود.

ذوالفقاری از پیش بینی پرداخت و وارد مدار شدن 200 نیروگاه پنل خورشیدی جدید به مدار برق در سال جاری برای مددجویان تحت حمایت در استان سمنان خبر داد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت 108 مورد تسهیلات اشتغال زایی برای ایجاد پنل های خورشیدی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت 108 مورد تسهیلات اشتغال زایی برای ایجاد پنل های خورشیدی"، کلیک کنید.