طرح ملی طوبی در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

طرح ملی طوبی در استان بوشهر برگزار می شود - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایکو، وحید حیدری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله مقدماتی دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی با هدف آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.

وی گفت: توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه های تبلیغ، جذب و ارتباط موثر با مخاطبان و روش های نوین فعالیت های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می رود.

حیدری افزود: این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) است.

وی تصریح کرد: در این مرحله حدود 800 نفر کنشگر حوزه طلاب، مساجد، بسیج و علاقه مندان به حوزه عفاف و حجاب از سراسر استان ثبت نام نموده اند که بر اساس پیش بینی به عمل آمده در دو شهرستان کنگان و دشتستان و به ترتیب در روزهای پنج شنبه 17 خرداد و جمعه 18 خرداد با حضور مدرسین کشوری سرکار خانم اسلاملو و آقای وزیری برگزار خواهد شد.

این طرح طی 3 مرحله برگزار و در مرحله سوم تربیت مبلغان منتخب در کل کشور با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه برابر دستور کار فعالیت خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح ملی طوبی در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح ملی طوبی در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.