کودک 7 ساله بوشهری در رودخانه روستای قارلق غرق شد

کودک 7 ساله بوشهری در رودخانه روستای قارلق غرق شد

آفتاب نیوز :

ابراهیم سارمی در گفتگو با خبرنگار وایکو اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل هماهنگی عملیات 112 مبنی بر گم شدن کودک 7 ساله بوشهری در رودخانه روستای قارلق، بلافاصله تیم های امداد و نجات واکنش سریع، کوهستان و جستجوی آنست (سگ های زنده یاب) به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: پس از 2 ساعت جستجو و تلاش تیم های جستجو و نجات هلال احمر متاسفانه جسد غریق در اطراف منطقه حصارگرمخان پیدا و از آب بیرون کشیده شد.معا

ون امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: این خانواده بوشهری در مسیر خود از خراسان شمالی عبور می کردند و به دلیل نداشتن شناخت کافی از منطقه دچار حادثه شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کودک 7 ساله بوشهری در رودخانه روستای قارلق غرق شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کودک 7 ساله بوشهری در رودخانه روستای قارلق غرق شد"، کلیک کنید.