هنرمندان چهارمحال و بختیاری 120 اثر ادبی و هنری در سوگ شهدای خدمت تولید کردند

به گزارش خبرگزاری وایکو چهارمحال وبختیاری ، محسن کریمی در آیین پایانی سوگواره مجازی شهید جمهور که هم زمان با محفل شعر «در سوگ آفتاب» در شهرکرد برگزار شد، افزود: با اعلام فراخوان این سوگواره 69 هنرمند و شاعر استانی آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

وی با بیان اینکه این آثار در قالب شعر، داستانک، پادکست و عکس نوشته تولید شده است، افزود: قرار است از این آثار در مناسبت های مختلف استفاده شود و به عنوان محتوای مجازی در اختیار عموم قرار گیرد.

کریمی یادآور شد: جمعی از اهالی فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری هم با حضور در محفل شعر در سوگ آفتاب با قرایت اشعار و سروده های خود، یاد و نام شهید جمهوری آیت الله رییسی و همراهان وی را که در سقوط بالگرد و در مسیر خدمت به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، گرامی داشتند.

مسیول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با هدف تولید محتوای مناسب، ایجاد فضای ویژه برای ابراز همدردی اهالی فرهنگ و هنر و نقش آفرینی آنان در تبیین ارزش های انقلاب و شهدا به ویژه شهدای خدمت و رییس جمهور فقید برگزار شد.

هنرمندان چهارمحال و بختیاری 120 اثر ادبی و هنری در سوگ شهدای خدمت تولید کردندهنرمندان چهارمحال و بختیاری 120 اثر ادبی و هنری در سوگ شهدای خدمت تولید کردند

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هنرمندان چهارمحال و بختیاری 120 اثر ادبی و هنری در سوگ شهدای خدمت تولید کردند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هنرمندان چهارمحال و بختیاری 120 اثر ادبی و هنری در سوگ شهدای خدمت تولید کردند"، کلیک کنید.