دستگیری 30 نفر در البرز

دستگیری 30 نفر در البرز

آفتاب نیوز :

سردار حمید هداوند اظهار کرد: این طرح با هدف دستگیری اراذل و اوباش به مدت 72 ساعت در سطح استان برگزار شد که هدف اصلی از اجرای طرح های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی، کنترل جرایم، برخورد با اراذل و اوباش و در مجموع افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم شریف استان البرز است.

وی افزود: در اجرای این طرح، دو باند سازمان یافته که اقدام به خرید و فروش سلاح غیر مجاز می کردند شناسایی و دستگیر شدند و تعداد 9 قبضه سلاح کلت کمری جنگی و تعداد 35 قبضه سلاح شکاری از متهمان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری 30 نفر از اراذل و اوباش سطح دار در استان گفت: تعداد تعداد 1300 عدد انواع فشنگ جنگی و 10 قبضه سلاح سرد از این افراد شرور کشف شده است.

وی با توصیه به شهروندان گفت: نسبت به محیط پیرامون خودشان حساس باشند و مسایل مربوط به کشف سلاح و اراذل و اوباش را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 30 نفر در البرز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 30 نفر در البرز"، کلیک کنید.