9 زخمی در پی تیراندازی در یک پارک آبی در «میشیگان» آمریکا

9 زخمی در پی تیراندازی در یک پارک آبی در «میشیگان» آمریکا

در پی وقوع حادثه تیراندازی در یک پارک آبی در ایالت میشیگان آمریکا، دستکم 9 نفر زخمی شدند.

به گزارش وایکو، این حادثه حوالی ساعت پنج بعد از ظهر روز گذشته (شنبه) به وقت محلی رخ داد.

مقامات پلیس ایالتی اظهار کردند که یک مرد از یک وسیله نقلیه پیاده شده و شروع به تیراندازی کرده است.

به گفته مقامات ایالتی، تاکنون مصدومیت 9 تن در این حادثه تایید شده است. مصدومان در سنین مختلف بودند و کوچکترین آنها هشت ساله است.

پلیس در محل حادثه یک قبضه سلاح کمری 9 میلی متری و سه عدد خشاب کشف کرد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، پلیس ایالتی شامگاه روز گذشته یک هشدار اضطراری صادر کرد و از ساکنان محلی خواست که از تجمع در منطقه حادثه خودداری کنند.

تیراندازی های دسته جمعی به عنوان حوادثی تعریف می شوند که در آن چهار نفر یا بیشتر مورد اصابت گلوله قرار می گیرند و حوادثی از این دست در ایالات مختلف آمریکا شدت گرفته و به بحرانی حتی جدی تر از قبل تبدیل شده است.

فعالان و حامیان کنترل سلاح در آمریکا امیدوار بودند که ریاست جمهوری جو بایدن بتواند موجب پیشرفت در زمینه جلوگیری از خشونت با اسلحه در این کشور شود ولی با گذشت چند سال از ریاست جمهوری بایدن این امیدها به یاس و سرخوردگی تبدیل شده است.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "9 زخمی در پی تیراندازی در یک پارک آبی در «میشیگان» آمریکا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "9 زخمی در پی تیراندازی در یک پارک آبی در «میشیگان» آمریکا"، کلیک کنید.