هوای مشهد «پاک» است – وایکو

هوای مشهد «پاک» است - وایکو

به گزارش وایکو از خراسان، مهدی اله پور در گفتگویی با بیان اینکه کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد در بیست و هفتمین روز خردادماه 1403 در شرایط “پاک” برای تنفس شهروندان قرار دارد، اظهارکرد: بر این اساس هوای مناطق «سرافرازان»، «شهید کریمی»، «شهید آوینی»، «الهیه»، «تقی آباد»، «ویلا» و «ماشین ابزار» مشهد پاک است و کیفیت هوای 16 منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش این شهر، در شرایط سالم قرار دارد.

وی ادامه داد: میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در 24 ساعت گذشته با عدد 52 نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا 2 ساعت گذشته نیز با عدد 64 از سالم بودن هوای این کلانشهر خبر می دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای مشهد «پاک» است – وایکو" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای مشهد «پاک» است – وایکو"، کلیک کنید.