هراس دشمن جهانی شدن فرهنگ عاشورا است – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

هراس دشمن جهانی شدن فرهنگ عاشورا است - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبزنگار وایکو، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی جمعه، پیش از ظهرجمعه در بیست و یکمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در مصلی امام علی (ع) ساوه اظهار کرد: تبیین فرهنگ عاشورا و شناساندن آن به همه همچنین احیای آن یک تکلیف است و باید از بدعت پرهیز و با آن مخالفت کرد.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه هراس دشمن جهانی شدن فرهنگ عاشورا است، تصریح کرد: رساندن پیام مظلومیت شهدای واقعه کربلا در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی به دنیا مصداق جهاد تبیین بوده و نشان از آن دارد که عاشورا همچنان زنده و درحال جهانی شدن است.

حجت الاسلام رحیمی تکلیف مداری را از دیگر درس‌های عاشورا دانست و عنوان کرد: همه باید به وظیفه الهی خود عمل کنیم و با خدا معامله کنیم و به دور از حواشی با بینش به تلکیف خود که پیروی از قرآن و اهل بیت (ع) و بزرگداشت و حقظ شعائر اسلامی همچون واقعه کربلا و عاشوراست، عمل کنیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گف: اتفاقات امروز در غزه شاخص عظیمی است که در تاریخ ماندگار است و مسیر صحیح را ترسیم خواهد کرد و به طور حتم اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرأت این رفتارهای وحشیانه را نداشت.

امام جمعه ساوه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مساله غزه گفت: مسئله غزه، اکنون مسئله نخست دنیاست و این در حالیست که تلاش صهیونیست‌ها و پیشتیبانان آمریکایی و اروپایی‌شان، همه کمرنگ کردن مسأله غزه است اما موفق نخواهند شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هراس دشمن جهانی شدن فرهنگ عاشورا است – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هراس دشمن جهانی شدن فرهنگ عاشورا است – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.