پروازهای اربعین در مسیر بندرعباس – نجف از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود

پروازهای اربعین در مسیر بندرعباس - نجف از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود

به گزارش وایکو، جمشید دلفاردی روز شنبه افزود: این پروازها از روز جمعه ۲۶ مردادماه از فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس به مقصد فرودگاه نجف اشرف در کشور عراق آغاز می‌شود و تا تاریخ ۳۱ مردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اختصاص ۱۲ سورت پرواز بندرعباس – نجف و بلعکس، بیان کرد: این پروازها توسط سه شرکت هواپیمایی کیش ایر با چهار پرواز، قشم ایر و کاسپین هر کدام یک پرواز را از فرودگاه بندرعباس به مقصد نجف و به همین ترتیب عملیات بازگشت زائران را انجام خواهند داد.

۱۲ سورت پرواز توسط سه شرکت هواپیمایی کیش ایر با چهار پرواز، قشم ایر و کاسپین هر کدام یک پرواز از فرودگاه بندرعباس به مقصد نجف و به همین ترتیب عملیات بازگشت زائران اربعین را انجام خواهند داد.دلفاری با بیان اینکه پروازها با هواپیماهای فوکر ۱۰۰ انجام خواهد شد، اظهار کرد: باتوجه به میزان درخواست زائران برای سفر به نجف، تعداد پروازها از فرودگاه بندرعباس افزایش پیدا می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروازهای اربعین در مسیر بندرعباس – نجف از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروازهای اربعین در مسیر بندرعباس – نجف از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود"، کلیک کنید.