کشف ۱۰۲ کیلوگرم حشیش در نایین

کشف ۱۰۲ کیلوگرم حشیش در نایین

وایکو/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و حدود ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ احسان بدیعیان امروز (۲۴ مرداد ماه) اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین با هدف مقابله با قاچاق مواد مخدر، به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند. آنها در این خودرو ۱۰۲ کیلو و ۵۱۰ گرم حشیش را که به‌صورت ماهرانه‌ای داخل اتاق خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد، بیان کرد: در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در فرماندهی انتظامی شهرستان نایین هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. آنها در این خودرو ۲۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

او افزود: خودرو توقیف شد و دو متهم دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۱۰۲ کیلوگرم حشیش در نایین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۱۰۲ کیلوگرم حشیش در نایین"، کلیک کنید.