توجه ویژه مخابرات استان سمنان به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی استان

توجه ویژه مخابرات استان سمنان به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی استان

به گزارش خبرگزاری وایکو استان سمنان، مهندس مجید دارائی با اشاره به توجه ویژه مخابرات استان به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی استان، گفت: در راستای اجرای نهضت جهادی فیبرنوری مخابرات ایران (طرح نجما) و اهمیت اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری،‌ واگذاری سرویس فیبر در تمامی بخش‌های صنعتی و تجاری در دستور کار مخابرات استان قرار گرفته است.

مدیر مخابرات استان سمنان اضافه کرد: زیرساخت‌های لازم برای توسعه و واگذاری اینترنت پرسرعت مخابرات بر بستر فیبرنوری ایجاد شده و سرویس‌های مورد دلخواه در کوتاه‌ترین زمان پس از درخواست به مشتریان واگذار خواهد شد.

مهندس دارائی افزود: تمام واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک می‌توانند با زیرساخت ایجاد شده توسط مخابرات از سرویس اینترنت پرسرعت و سایر سرویس‌های باند پهن بهره‌مند شده و از مزایای آن برای معاملات تجاری و فعالیت‌های اقتصادی استفاده کنند.

شایان ذکر است، در همین راستا روند اجرایی واگذاری فیبرنوری برای شرکت‌های صنعتی پلی‌اتیلن و پارمیدا عملیاتی شد تا این شرکت‌ها بتوانند از سریع‌ترین و امن‌ترین بستر مخابراتی برخوردار شوند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توجه ویژه مخابرات استان سمنان به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی استان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توجه ویژه مخابرات استان سمنان به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی استان"، کلیک کنید.