پیش‌بینی پایان هفته‌ای گرم در مازندران

پیش‌بینی پایان هفته‌ای گرم در مازندران

آفتاب‌‌نیوز :

طبق تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز سه شنبه ۳۰  مرداد تا دوشنبه ۵ شهریور به شرح زیر پیش ‌بینی می‏‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳۰ و ۳۱ مرداد آسمان استان صاف تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر بویژه در دامنه ها و ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه است.

اما در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱ و ۲ شهریور آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش محسوس دما را شاهد خواهیم بود.

همچنین در روز شنبه ۳ شهریور آسمان استان صاف تا نیمه ابری بتدریج با کاهش شدت گرما و در بعضی ساعات با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود در حالیکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ شهریور شاهد هوایی صاف تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر در دامنه ها و ارتفاعات با رگبار پراکنده همراه خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش‌بینی پایان هفته‌ای گرم در مازندران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش‌بینی پایان هفته‌ای گرم در مازندران"، کلیک کنید.