توقیف 32 محموله کالای قاچاق در هندیجان

وایکو/خوزستان فرمانده انتظامی هندیجان از توقیف 32 محموله کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران خوشنام وند اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محورهای مواصلاتی ورودی هندیجان 32 دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده، آن ها را متوقف کردند.

به گزارش وایکو به نقل از پلیس، وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی هندیجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را 67 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط 32 متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند. 

پایان خبر وایکو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقیف 32 محموله کالای قاچاق در هندیجان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقیف 32 محموله کالای قاچاق در هندیجان"، کلیک کنید.