قلمو برای ماسک صورت

قلم ماسک صورت از مواد خاص سیلیکونی تولید میشود و بدلیل ساختاری بدنی که داره هیچ گونه آلودگی برروی براش تجمع پیدا نمی کند و براحتی قابل تمیز کردن است و با کمی آب ولرم و استفاده از یک دستمال مرطوب می توانید قلم را تمیز کنید.قلم ماسک مناسب برای پخش کردن ماسک یا اسکراب بر روی صورت میباشد .دیگر لازم نیست با انگشتان خود این کار را انجام دهید و یا نگران خیس بودن ماسک در نقطه ای از صورت باشید ، این قلم به صورت یکدست و راحت ماسک را روی صورت پخش میکند و برای شما از جمله آرایشگران کار پاکسازی پوست را راحت کرده است.

قلمو برای ماسک صورت

ماسک های صورت را در یخچال نگهداری کنید تا اثر خنک کنندگی داشته باشد که ممکن اساگه به ماسک صورت علاقه دارید حتما می دانید که برای رفع خستگی و پاکسازی و سم زدایی عمیق پوست بهترین راه زدن ماسک است

شما عزیزان با خواندن نظرات در مورد سرم لیفت گاتیو میتوانید تصمیم گیری منطقی برای خرید این سرم داشته باشید.

ویژگی های قلم ماسک مو:

  1. ویژگی اول براش مخصوص ماسک ، جنس سیلیکونی ان است که باعث نرم بودن و انعطاف پذیری کاملا به اندازه آن می شود
  2. این انعطاف پذیری به پخش کردن ماسک بصورت یکنواخت و یک اندازه روی پوست کمک کرده و نرم بودن براش باعث می شود که هیچگونه اسیبی حتی به حساس ترین نوع پوست صورت نرسد.
  3. ویژگی دوم که باعث محبوبیت براش ماسک شده و ان را به وسیله ای بسیار کاربردی حتی در مراکز پاکسازی پوست تبدیل کرده است قابلیت شستشوی ساده و پاک شدن سریع مواد و ماسک های مصرفی از روی این براش است
  4. مطمعنا شستن ماسک های پیل اف و ماسک هایی که چسبندگی بالایی دارند از روی براش های مویی کار ساده ای نیست !
  5. ویژگی سوم براش ماسک سیلیکونی ابعاد و سایز ان است که کاملا متناسب زدن ماسک روی صورت طراحی شده بطوری که تمام نواحی صورت را پوشش داده و ماسک کاملا یکنواخت پخش میکند
  6. باعث صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفتن ماسک

. اما قرار دادن ماسک صورت با دست مشکلات عدیده ای را در پی دارد. باقی ماندن ذرات ماسک زیر ناخن ها، تماس دست آلوده با نقاط حساس پوست، عدم قرار گرفتن یکنواخت و یک دست ماسک بر روی صورت همه از مواردی است که اگر با دست ماسک بزنیم ممکن است رخ دهد که اصلا خوشایند نیست. راه حل بسیار ساده ای برای این موضوع وجود دارد که آن هم استفاده از قلم یا برس ماسک صورت می باشد. در ادامه متوجه خواهید شد که قلم ماسک صورت چیست؟ و در انتها ی این مطلب 10 مدل از این قلم و قرص مخصوص ماسک را به شما معرفی خواهیم کرد.

قلم ماسک صورت چیست؟

قلم ماسک صورت معمولا دارای بافت خاص سیلیکونی می باشد این برس ماسک صورت به دلیل نداشتن هیچ خلل و فرجی، در نتیجه هیچ گونه باکتری و آلودگی بر روی براش تجمع پیدا نمی کند و همچنین به راحتی تمیز می شود و فقط با یک دستمال مرطوب و یا کمی آب گرم می توانید براش را تمیز کنید. با استفاده از براش سیلیکونی ماسک به راحتی و به صورت یکنواخت همه جای صورت پخش می شود و با مصرف مقدار کمتری از ماسک می توان ماسک را بر روی کل صورت پخش کرد در نتیجه در مصرف ماسک نیز تا حد زیادی صرفه جویی می شود.

خیلی از دوستان حتی با تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم نتیجه ای نگرفته اند ، ما به آنها پیشنهاد استفاده از  کرم برطرف کننده سیاهی دور چشم  را می دهیم.

مزایا استفاده استفاده از برس ماسک صورت

  • دارای سری سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر
  • بدون آسیب رساندن به پوست
  • ایده آل برای ماسک زدن
  • مصرف کمتر از ماسک بر روی کل صورت

قلم ماسک صورت را چگونه تمیز کنیم؟

حتما بعد از هر بار استفاده از قلم ماسک صورت سعی کنید که برس را تمیز کنید، زیرا با عدم انجام اینکار عمر محصول کاهش پیدا می کند و آن کیفیت لازم را نخواهد داشت. برای اینکار کافیه که کمی آب گرم همراه داشته باشید.

از گرفتن آب زیر قسمت فلزی دسته قلم خودداری کنید چون این کار چسبی را که موها را به هم نگه می دارد خراب خواهد کرد. آب را روی قلمو بگیرید ماساژ دادن موها را شروع کنید. در حالی که آن ها را زیر آب می شویید تا کاملا پاک شود. شاید لازم باشد چندین بار قلمو را را با آب بشویید تا تمیز شود. اگربعد از آبکشی بسیار کدر به نظر برسد، قلمو را دوباره بشویید. تا اینکه اکثر لوازم آرایش قدیمی را پاک کند.

دقت کنید که موها عمودی به سمت پایین جریان آب خم شود اگر آب با فشار وارد شود ، ممکن است به قلمو آسیب بزند. توجه داشته باشید که از آب داغ استفاده نکنید چون گرما ممکن است به مو های برس آسیب بزند وقتی که آب به داخل مرکز برس سرازیر می شود، موها را حرکت داده و از هم جدا کنید. بعد از این مرحله قلم ماسک صورت را بگذارید تا کامل خشک شود.

توجه:

همراهان گرامی با توجه به کیفیت و موجودی محصولات، ممکن است هر لحظه وضعیت محصولات به حالت ناموجود تغییر پیدا کند. بنابراین در صورتی که کالای مورد نظر خود را در بین محصولات پیشنهادی ما پیدا نکردید، می توانید از طریق لینک پایین لیست کامل محصولات این دسته بندی را مشاهده نمایید.

این روزها، ماسک های صورت تنوع زیادی دارند. به همین دلیل، نوع ماسک روی دفعات استفاده از آن تاثیر می گذارد.

ماسک های ورقه ای حاوی موادی هستند که می توانند به روش های مختلف به بهبود و التیام پوست کمک کنند. آن ها فوق العاده آبرسان هستند، اما فقط تا زمانی که خیس باشند مفیدند. وقتی ماسک ورقه ای خشک می شود، می تواند تمام مواد معدنی و ویتامین ها را از پوست شما بیرون بکشد. از سوی دیگر، بعضی از ماسک های ورقه ای احتمال دارد حاوی مواد شیمیایی باشند.

ممکن است استفاده ی روزانه از ماسک های ورقه ای وسوسه انگیز باشد، اما کارشناسان آن را توصیه نمی کنند. چون بعضی از مواد موجود در این ماسک ها می توانند منافذ پوست را مسدود کنند. از این رو، بهتر است هفته ای یکبار از ماسک های ورقه ای استفاده کنید.

ماسک زغال برای پاک کردن ناخالصی ها از پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید بسیار مفیدند. با این حال، ممکن است برای پوست شما بسیار خشن باشند. شکی نیست که زغال فعال یک پاک کننده ی عالی است و می تواند باکتری ها، ناخالصی ها و سموم را از منافذ پوست خارج کند، اما مشکل اینجا است که همراه با این مواد ممکن است چربی طبیعی پوست را هم از بین ببرد. بنابراین، استفاده از آن باعث افزایش آسیب پذیری پوست در برابر همه ی آلاینده های موجود در هوا می شود. از این رو، باید ماهی یکبار از ماسک زغال استفاده کنید، نه بیشتر.

معمولاً ماسک های خاک رس برای انواع پوست مناسب هستند و آن را تحریک نمی کنند. بسته به نوع خاک رسی که استفاده می کنید، این ماسک ها با آکنه، لکه های پوستی و علایم پیری ناشی از نور خورشید مقابله می کنند. همچنین می توانند چربی اضافی را از صورت شما پاک کنند. اما استفاده ی روزانه از آن ها ممکن است به پوست آسیب برساند. بسته به نوع پوست تان، می توانید هفته ای یک یا دو بار از ماسک های خاک رس استفاده کنید.

یکی از بهترین گزینه ها برای بهبود سلامت پوست، کرم 5 کاره گاتیو است. این کرم نه تنها با علایم پیری مبارزه می کنند، بلکه باعث خنثی شدن رادیکال های آزاد می شود و به جلوگیری از آکنه و جوش کمک می کند.

ماسک های لایه بردار برای از بین بردن سلول های مرده ی پوست، جوش های سرسفید و جوش های سرسیاه عالی هستند. اما لایه برداری بیش از حد می تواند به پوست شما آسیب برساند. بنابراین، حداکثر هر دو هفته یکبار از این ماسک ها استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قلمو برای ماسک صورت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قلمو برای ماسک صورت"، کلیک کنید.