خرید خانه در قبرس و اقامت

خرید ملک و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کشورهای دیگر یکی از راه های مطمئن برای سرمایه گذاری موفق است و امروزه بسیار رایج شده است.

در واقع، خرید املاک و مستغلات در کشوری مانند قبرس یک شمشیر دولبه است. در قبرس با پول کم می توانید یک ویلای زیبا بخرید که قیمت آن روز به روز در حال افزایش است و از طرفی می توانید اقامت دائمی در این کشور زیبای اروپایی با آب و هوای خوب برای خود و همه افراد پیدا کنید. شما اعضای خانواده پس از 7 سال در نتیجه به پاسپورت این کشور.

چرا خرید ملک در قبرس؟

قبرس یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و از سطح توسعه بسیار بالایی برخوردار است. قبرس علاوه بر رشد اقتصادی بالا و شرایط زندگی خوب در این جزیره، از ارزش گردشگری بالایی برخوردار است و می تواند ارز زیادی را از طریق ورود گردشگران به این کشور جذب کند.

این موضوع بهانه ای شده است تا بسیاری از هتل های زنجیره ای بزرگ دنیا و رستوران های معروف قبرس را برای افتتاح شعبه های جدید انتخاب کنند و بسیاری از سرمایه گذاران خانه های خود را به گردشگران و گردشگران اجاره دهند.

خوشبختانه خرید ملک در قبرس به شما و خانواده تان این امکان را می دهد که برای اقامت در این کشور اقدام کنید و از طریق این اقامت می توانید پس از پنج سال پاسپورت قبرس را به عنوان عضو اتحادیه اروپا دریافت کنید و در کل شهروند اتحادیه اروپا شوید. .

در این صورت شما و اعضای خانواده تان هیچ محدودیتی برای زندگی، کار و تحصیل در تمامی کشورهای پیشرفته اتحادیه اروپا ندارید و می توانید بدون محدودیت ویزا به بیش از 150 کشور سفر کنید. euromy.info
خرید خانه در قبرس و اقامت
هزینه خرید ملک در قبرس چقدر است؟

برای دریافت اقامت دائم قبرس باید ملکی به ارزش حداقل 300000 یورو خریداری کنید. این ملک می تواند آپارتمانی یا ویلایی باشد اما باید شرایط خاصی داشته باشد تا بتواند برای شما و خانواده شما مسکن دائمی به همراه داشته باشد و همچنین رشد خوبی داشته باشد و سود کلان نیز به همراه داشته باشد. برای انتخاب بهترین ملک می توانید از وکلا و کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.
برای خرید ملک در قبرس شمالی با ما تماس بگیرید.

وابستگانی که با خرید ملک اقامت قبرس را دریافت می کنند

اکنون که با هزینه ها و قوانین خرید ملک در قبرس آشنا شدید، احتمالاً می خواهید بدانید که چه اعضای خانواده می توانند تحت این برنامه به شما ملحق شوند. با خرید ملک یکباره در قبرس، اقامت دائم خود، همسر و فرزندان زیر 25 سال خود را دریافت خواهید کرد.

ساده ترین راه برای گرفتن پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است

اگرچه اخذ اقامت دائم در قبرس جنوبی یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه ها برای دریافت پاسپورت با کارایی بالا است، اما این روند ۷ ساله ممکن است شما را به این فکر وادار کند که آیا می توانید به سرعت با سرمایه گذاری در کشور دیگری پاسپورت با کارایی بالا را دریافت کنید. پاسخ: بله.

کشورهای زیادی وجود دارند که پاسپورت دوم فوری را از طریق سرمایه گذاری ارائه می دهند، اما به گفته مجله فایننشال تایمز، بهترین آنها دومینیکا است.

با حداقل هزینه 100000 دلار، می توانید طی چند ماه یک پاسپورت معتبر دومینیکا دریافت کنید که به شما امکان می دهد بدون دردسر گرفتن ویزا به 141 کشور در سراسر جهان سفر کنید. کشورهایی مانند منطقه شینگن، سنگاپور، هنگ کنگ، استرالیا، مالزی و مصر.

علاوه بر این، پاسپورت دومینیکن به شما این امکان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن ویزای تجاری و توریستی 10 ساله ایالات متحده را دریافت کنید. دانستن اینکه سرمایه گذاری 220000 دلار آمریکا در یک پروژه ساختمانی مورد تایید دولت دومینیکن، مانند پروژه هتل هیلتون در این کشور، به شما این امکان را می دهد که از خود، همسر و فرزندانتان حمایت کنید، این سرمایه گذاری را سودآورتر می کند. 30 سال. ، پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ مشاهده بیشتر در سن 65 سالگی پاسپورت دومینیکن دریافت کنید و سهام خود را سه سال پس از دریافت پاسپورت خود بفروشید تا پول و سود سهام سرمایه گذاری شده را پس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید خانه در قبرس و اقامت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید خانه در قبرس و اقامت"، کلیک کنید.